RSS

O şimdi asker canı neler ister....



Bundan bir sene önce bugünü askere giden 3lüyü uğurlarken ki halini düşün deseler hiçte şu an hissettiğim gibi hissetmezdim. Üzülürdüm, meraklanırdım ama bu kadar üzülmezdim kesinlikle.. En kötü anlarımda 3,5 senelik görüşmeme fiyaskoma rağmen yanımda olan kardeşimlerimden üçü yarından itibaren 6 ay boyunca yoklar...

Doruk ve Mertkan... Kardeşlerim işte benim... Doruk ara sıra kaybolsa son zamanlarda gene ortaya çıkmıştı,diğeriyle Mertkanla Fenerbahçe maçından sonra kapışıp cumartesi konuşmaya başladık tekrar... Ama gidiyorlar lan işte 6 ay yoklar.. Rahat sayılırlar 3.cüyle karşılaştırırsak Ankara ve Hatay'a gidiyorlar işte.. Doruk gel Ortaköy'e gidicez sahile havada düzelir hem, Mantar'ı dinlemeyiz merak etme yoksa Palladium'da çürürüz...

3.sünün yeri ise apayrı.. Mirko, Şaban ve Barış... Sene boyunca sabit olmayarak bu üç isimle çağırdım onu... Her haftasonu birlikteydik genelde, hayatımdaki en güzel tatili beraber geçirdik... Yarın Diyarbakır yolcusu.. Şimdi oturup düşünüyorum ben cuma, cumartesi ve hatta pazar kimi kitleyeceğim diye.. Haftaiçi kimi arayacağım hadi Yeşilköy'e diye? Halısahada maç çıkışı Arnavutköy'de mantı & dondurma ikilisini kiminle yapıcam ben Doruk'ta gidiyor? Özlüycem ulan seni ötesi var mı? Kardeşim çabuk git, çabuk gel... O kadar alıştırdınki kendine eksikliğin tahmininden de çok hissedilecek, biliyorum ki inanılmaz hikayelerle geliceksin ama o hikayelerle yanımıza tamamen dönene kadar hep seni merak ediyor olucam...

Vatan size emanet!!! Dikkat edin lan kendinize!!! Aramayı ihmal etmeyin...

Bookmark and Share

0 yorum:

Yorum Gönder